Resum reunió C.I amb la direcció 18 de maig de 2017

2017-05-18 23:37

Avui la direcció s’ha reunit amb el Comitè Intercentres amb la voluntat de consensuar la nova convocatòria externa d’oferta pública de treball.

La direcció de l’empresa ha reiterat la seva voluntat d’iniciar una convocatòria externa que contempli les places que s’estableixen a l’Acord de Govern de 18 d’abril de 2017. + info... I esperar a la signatura de la Llei de pressupostos de l’Estat per poder consolidar al personal interí que resti.

Des de la part social hem reiterat que el nombre de places de  la convocatòria anterior era fruit de l’acord adquirit a la signatura del Conveni vigent, i hem fet varies propostes encaminades a l'estabilització de la plantilla amb l'ànim d'avançar cap a una entesa que ens permeti solucionar la situació actual amb garanties suficients per tots els implicats.

L’empresa no veu factible cap de les propostes posades damunt la taula i ha mantingut un discurs tancat i no s'ha mogut de la seva proposta inicial des del principi de la reunió. Com la proposta de l'empresa no dona solució a les 243 places, el comitè ha demanat que reconsideri la seva posició i parli amb instàncies superiors per tal d'obtenir uns compromisos garantits que no posin en perill a cap company del SEM.

La direcció ha participat que durant els propers dies ens farà arribar les bases de la nova convocatòria amb l’ànim de que puguem fer-ne una valoració i ens convocarà la propera setmana per poder treballar conjuntament. En aquest sentit la part social en ple continuarà assistint a totes les reunions que ens convoqui l'empresa amb l'ànim d'evitar que cap decisió unilateral de l'empresa perjudiqui als nostres companys.

A la finalització de la reunió s’ha tractat els següents punts:

·      Denegació de vacances. L’empresa al·lega que ha procedit a la denegació de vacances davant el problema de cobertura que té. Insisteix en que segueixen treballant per poder cobrir els períodes denegats. Des de la part social se’ls ha demanat quines accions estan realitzant per tal de posar-hi solució i ha fet constar la seva sensació de que han trigat massa en plantejar noves captacions de personal i que podrien valorar la possibilitat de procedir la cobertura amb el personal intern contemplant les hores extra per tal de garantir la qualitat i el servei a la ciutadania. La part social també ha fet palès que la falta de personal és la punta de l’iceberg de les directrius de la darrera gerència tant a nivell d’activitat assistencial, bases, nou model, sol·licituds de compatibilitat laboral, retallades econòmiques,...

·      Augment de la jornada del personal de 1494 hores a 1536 hores. Que afavoriria a minimitzar una mica alguna descobertura del servei.

·      Jubilacions parcials. La direcció recorda que pot demorar la decisió fins a final de l’any en curs. La part social ha demanat que reconsiderin la seva posició.

Finalitzada la reunió amb l’empresa els membres del Comitè hem consensuat les nostres posicions i s’ha decidit mantenir les diferents concentracions que ja tenim previstes per tal de reforçar el posicionament de que:

“VOLEM TOTES LES PLACES”

Estem al límit i no podem acceptar ni una menys   #semallimit

 

Recordeu que la força que tenim a qualsevol negociació depèn del vostre suport a les movilitzacacions que us convoqui el comitè intercentres.

 

 Comptem amb tots vosaltres el proper dia 24 de maig a les 15 hores a la porta de la SEU Central del SEM!!!!

 

 

 

Només tots junts ho podem aconseguir

© 2016 Rervats tots els drets.

Creat per Webnode