Resum reunió C.I amb la direcció 11 de juliol de 2017

2017-07-11 19:26

 

Tal com ha comunicat el Comitè Intercentres, aquest matí s’ha mantingut una reunió entre els membres del C.I i la direcció de l’empresa.

Hem manifestat el malestar que ha causat la forma com s’ha comunicat la publicació de la Convocatòria de les 100 places, tot i ésser conscients que des de CCOO no varem voler emprendre cap negociació fins a l’assoliment de totes les places ocupades per contractes temporals, ens hagués agradat estar informats del criteris de selecció d’aquestes places, així com dels terminis per tal de poder transmetre tranquil·litat a totes aquelles trucades i dubtes que en els últims dies s’han generat.

La direcció ha reconegut que no havien valorat correctament les repercussions que això ha tingut, que ha estat aliè a la seva voluntat donat que les publicacions al DOGC estan subjectes a diferents factors i variables que ells no poden controlar. S’han disculpat per les molèsties que hagin pogut ocasionar amb el compromís de minimitzar aquest problemes en posteriors ocasions.

La direcció ha comunicat que demà 12 de juliol hi ha prevista reunió del Consell d’administració, on es preu l’aprovació de una convocatòria lligada a la Llei de pressupostos de l’estat que recolliria la resta de les 143 places restants. Aquesta convocatòria es resoldria de manera paral·lela i finalitzaria al mateix temps que la ja publicada al DOGC, fent coincidir la data dels actes d’adjudicació de places d’ambdues convocatòries.

S’ha consensuat i acordat que no hi haurà fase de concurs intern entre ambdues convocatòries donat que les places ofertades en cadascuna d’elles son les places resultants a la convocatòria interna pendent de finalitzar amb l’ocupació efectiva de la plaça assolida al setembre de 2015.

S’ha d’acabar d’acordar com es farà l’acte d’adjudicació d’ambdues convocatòries, així com el nomenament dels membres dels Òrgans Tècnics de Selecció i de les bases i barems de la segona convocatòria que s’aniran treballant durant el mes d’agost i es treballaran en reunió amb el CI el proper dia 5 de setembre de 2017. En aquesta mateixa reunió tractarem de tancar terminis per ambdues convocatòries.

Han explicat que els criteris de selecció de les places a la 1a Convocatòria ha estat la de les places que es veien afectades per la mobilitat  derivada del concurs de trasllat intern, han acabat d’omplir les places ofertades amb aquells lloc de treball que han considerat més necessaris des del punt de vista de necessitat operativa i d’interès sanitari per la ciutadania i d’antiguitat inversa com alguna secció sindical va sol·licitar en el seu dia.

El fet de presentar sol·licitud a una convocatòria no invalida la possibilitat de presentació de sol·licitud per participar a la següent, i tal com reflecteix el comunicat del CI creiem que és l’opció més favorable i recomanable.

Per finalitzar la reunió s’ha ratificat els acords assolits a la Comissió d’elaboració de les bases de valoració dels nivells de SIDP d’administració, TAOS de magatzem,  auxiliars de coordinació i tècnics en transport sanitari, millorant nivell 1 i 2 i desenvolupant nivell 3 i 4.  En els propers dies s’iniciarà la informació als comandaments de com cal fer la valoració de competències i es començarà a avaluar tant les competències com els ítems de coneixements a puntuar per tal d’intentar finalitzar la valoració dels nivells 1, 2 i 3 de les SIDP de totes les categories contemplades en conveni.

Us compartim la darrera versio dels documents a continuació per el vostre coneixement.

SIDP ADM I AUX 30062017.pdf (557793)
SIDP TMNS 30062017.pdf (476970)
SIDP TSNS 30062017.pdf (516929)
SIDP TTS TAC TO 30062017.pdf (542510)