Informació Convocatòria d' oferta pública SEM 2017

2017-07-08 19:24

Des d’ahir estem rebent nombroses trucades de companys que han rebut un correu on se’ls comunica que la plaça que ocupa es troba entre els llocs de treball afectats per la convocatòria d’oferta pública de treball SEM 2017, informant-los que veuran rescindit el seu contracte d’interinitat en el mateix moment de la pressa de possessió de la persona que guanyi el seu lloc en el concurs indicat.

Informar-vos que ja hi havia convocada una reunió de forma prèvia entre el Comitè Intercentres i la direcció de l’empresa, per el proper dimarts 11 de juliol al matí, per tractar sobre la Convocatòria de les 100 places lligada a l’Acord de Govern GOV/48/2017 de 18 d’abril, i sobre la Llei de pressupostos de l’estat (convocatòria de les places addicionals).

La direcció ahir ens va enviar un mail on ens comunicàvem la publicació oficial al DOGC de la convocatòria d’oferta pública de les 100 places.

En el mateix mail se’ns informava que els llocs de treball que es convocaran són: Metge Assistencial 1 (38 llocs), Infermer Assistencial 1 (38 llocs), Tècnic en Transport Sanitari (19 llocs) i Tècnic Administratiu (5 llocs). Així com l’enviament d’una comunicació al respecte als treballadors afectats per aquesta convocatòria.

En cap moment la Direcció ha compartit amb nosaltres el criteri que ha seguit per tal de designar els llocs de treball que es trobaran afectats en aquesta convocatòria, així com tampoc han compartit calendaris, bases ni barems. Si bé és cert que al·leguen que es van treballar durant les reunions que es van mantenir durant els mesos de maig i juny, on no es va arribar a cap consens donat que ens vàrem mantenir ferms en la nostra postura de no arribar a cap acord fins a la possibilitat de publicació de tots els llocs de treball ocupats amb contractes temporals.

Sabem el neguit que molts de vosaltres teniu, però donada la situació a data d’avui no podem donar respostes fiables ni fermes donat que no disposem de tota la informació.

Ahir mateix el C.I va enviar escrit a la direcció on manifestava el desacord en com s’havia portat a terme els comunicats. No entenem com després de tants mesos no podien haver esperat fins dimarts per emprendre les actuacions realitzades ahir, o bé haver convocat de manera urgent als membres del C.I per el mateix divendres.

Dimarts anirem a la reunió i expressarem de nou el nostre rebuig a aquesta manera de fer. Un cop tinguem tota la informació compartirem aquesta amb vosaltres intentant resoldre aquells dubtes que se us generin.